2. toukokuuta 2011

Arkista

Anteeksi, olen ollut laiska. Jotenkin on ideat blogin suhteen aivan nollissa. Ei oikein ole mitään sanottavaa mistään, eikä tässä arjessakaan mitään sellaista tapahdu, josta tekisi mieli kirjoittaa. Tavallista elämää, ruokailuja, ulkoilua, nukutuksia, leikkejä. Ei sen kummempaa.

Eilen oli sentään vähän erilainen päivä, kun ukkokin piitkästä aikaa piti vapaapäivän. Käytiin kahteen kertaan "vappuajelulla" ja syötiin jätskiä kylällä, kun oltiin ensin ovelasti nukutettu takapenkin pikkuiset. Illasta ulkoiltiin ensin koko perhe, ja sen jälkeen kävin Lilin kanssa lenkillä (Lili ajoi pyörällä, minä kävelin/juoksin).

Mulla on sellaisia haaveita, että ensi kuussa voisin koettaa hommata itselleni kerrankin kunnon lenkkikengät, ja haluaisin aloittaa juoksemisen. Olen tykännyt juoksemisesta aina, mutta homma on aina kaatunut huonoon kuntoon, eli siihen, että aloitan liian kovasti, enkä malta antaa kunnon kehittyä. Minun veljestä on tullut tosi hurja juoksija, ja sen kehitys saa mut uskomaan, että ehkä minäkin siihen pystyisin!

Sitä odotellessa koetan saada taas käytyä ihan kävelemässä muutaman kerran viikossa. Joku aika sitten sain jo hyvän rytmin päälle, mutta se sotkeentui, kun oltiin kaikki kipeänä. Mutta eiköhän se asia tässä taas korjaannu. :)

Ei kommentteja: