24. toukokuuta 2011

Tuumailua

Minä olen saanut kaksi uutta lukijaa, jee!


Jotenkin vähän jumittaa, saa nähdä, saako tässä mitään juttua aikaiseksi. Hmm. Minä sain eilen kaksi kutsua työpaikkahaastatteluihin. Siis samana päivänä! Hurjaa. Hain siis jo aiemmin niitä pieniä siivoushommia, ja joku aika sitten laitoin hakemuksen perhepäivähoitajaksi. Molempiin kutsut siis. Haluaisin kyllä alkaa pph:ksi, se olisi parhain ratkaisu meidän perheelle tällä hetkellä, kun en halua poikia vielä muualle hoitoon laittaa. Siivoushommat taas kävisivät meille ehkä liian raskaaksi (yhtään vähättelemättä pph:n työtä), kun keikat olisi tietenkin lastenhoidon lisänä, ja taas miehen pitäisi omien töidensä lisäksi jaksaa poikien kanssa yksinään.

Eilen käytiin myös Lilin kanssa Jyväskylässä astmakontrollissa. Jes, me aletaan viimein saamaan sitä Kelan alle 16-vuotiaan vammaistukea, mitä siis saa ihan jo sen astman takia. Kiva juttu, noihin lääkkeisiin kuitenkin menee ihan "mukavasti" rahaa, saati sitten kun tulee noita ylimääräisiä päivystyksessä käyntejä. Kivointa on ehkä se, että saadaan rahat puolelta vuodelta takautuvasti, eli ihan mukava summa noin könttänä tulossa.

Käytiin tänään katsomassa sitä "perustaloa". Ei mikään maailman kamalin, mutta kyllä siellä aika paljon hommaa olisi. Remontteihin menisi kymppitonnikin hetkessä, ja enemmänkin tarvitsisi. Taitaa jäädä se talo meiltä. Sunnuntaina mennään katsomaan yhtä toista taloa, mikä ainakin kuvien perusteella näyttää juuri meidän talolle. Saa nähdä, mutta odotan sitä kyllä aika innolla. Koetan silti olla vähän pessimistinen. Pessimisti ei pety.



Minä niiiiin rakastan Tuomea. Tuomen kukat on varmaan minun lemppareita, mikään muu kukka ei saa minua intoutumaan niin kuin tämä. Tuoksu on melkein maailman parhainta, tuomi tuoksuu ehdottomasti kesälle.

Ei kommentteja: