21. tammikuuta 2011

Normipäivä

Minulla oli hetki sitten aivan selvät sävelet siitä, mitä haluan tänne tänään kirjoitella. Sitten kävin lukemassa muutamaa seuraamaani blogia ja menin ihan sekaisin ja nyt pää lyö tyhjää. Huoh. On vähän laiskistunut päivittely tänne, mutta syytän siitä vain ja ainoastaan sitä ompelukoneen rikkoontumista!

Koska en ole saanut tehtyä vaippoja, mä kävin hommaamassa lankaa ja lainasin virkkuukoukun ja opettelin virkkaamaan! Nyt on sen verran "iso" projekti meneillään, että puhun siitä vasta sitten jos/kun se joskus valmistuu. Luon itselleni paineita, jos ehdin täällä selittää, mitä olen tekemässä. Sitten se ei ainakaan ikinä valmistu.

Lilin piti tänään mennä isälleen yöksi, ja mä olin jo ehtinyt haaveilla helpommasta illasta ja "vapaa-ajasta" Petukan päiväunien aikana. Mutta eih, aamulla sain puhelun, ja tuo isälle meno sitten peruuntuikin. Kyllä ärsytti, eikä todellakaan pelkästään omasta puolestani, vaan hyvin paljon myös Lilin puolesta. Todella mukavaa, että ensin on eilisestä asti selittänyt, että "huomenna isin luo", ja sitten saakin selitellä, että kuules, ei tänään mennäkään, vaan kahden viikon päästä! :/


Minä löysin tämän dvd:n alkuviikosta Tokmannilta ihan tuurilla. Oon käynyt aikoinaan Latinos tunneilla, myöhemmin sitten Zumbassa ja nyt olen pitkään haaveillut dvd:stä, että saisin tanssittua kotona, koska tuo tunneille meneminen on jotenkin liian vaikeaa puuhaa meikäläiselle. Ja minä kyllä enemmän tykkäsin noista Latinos-tunneista Kuopiossa, kuin Zumbasta. Latinoksessa opeteltiin askeleita ja sarjoja eri tansseista, Zumbassa vaan hytkytään kuka mitenkin ja millä tahansa tyylillä ja askeleilla. Kivaahan sekin on, mutta minua ainakin kiinnostaa se liikkeiden oppiminen oikein. :)

Reggaeton oli kyllä yksi minun lemppareista, joten tämä tarttui siis mukaan. En ole ehtinyt ensimmäistä 20 minuuttia pidemmälle, mutta hyvälle vaikuttaa. Ohjaaja on lievästi sanottuna ärsyttävä, mutta asiat menee perille ja hiki ehti tulla.


Tällaista rymyämistä meillä tällä kertaa!

Ei kommentteja: