29. tammikuuta 2011

Lapsivahvistuksia

Tänään tulee tukiperhelapset ensimmäistä kertaa yöksi. Tällä kertaa vierailu on vain yhden yön mittainen, koska tutustumassahan tässä vasta ollaan ja Ukkokin on nyt viikonlopun töissä. Tai onhan se iltapäivällä ja kotona, mutta huomenna lähtee taas heti aamusta. Mutta kiva, että saadaan nyt kuitenkin hommat jollakin tavalla käyntiin, eikä tämä ensimmäinen vierailu venynyt minnekään kuukauden päähän.

Vähän jännittää ja kutkuttaa kivasti mahanpohjassa. Huomenna olenkin päivän yksin neljän lapsen kanssa, aika hurjaa. Mutta isoa perhettähän mä olenkin halunnut, joten kai tämä on sopivaa harjoittelua... :P

Liliäkin jännittää, sen huomaa siitä niin hyvin. Koko eilinen ilta oli kiukkua, samoin tänään on kiukutellut, varsinkin jos suuntaan huomiota liikaa muuhun (ja mä jopa kehtasin imuroida ja siivota, hyi minua!). Pitää nyt toivoa, että Lili ei mitään suurempaa kohtausta järjestäisi lasten ollessa paikalla, kiukkuilkoon sitten taas vaikka jälkeenpäin. Minä vaan niin toivon, että nuo lasten touhut ja leikit alkaisi sujua, ja ettei Lili olisi liian omistushaluinen lelujensa suhteen!

Ja tuosta taloasiastakin välillä. Alustava lainalupaus on saatu! Käydään mitä luultavimmin katsomassa taloa nyt vielä uudemman kerran, ja sitten jätetään tarjous. Iik!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea talon saantiin!

Saanko ihan ystävällisesti kysyä, miksi kutsutte poikaa tytön nimellä? :)

Olen jo pitkään lukenut blogiasi, voisit kirjoittaa vähän useammin!
Olen itsekkin kahden pojan äiti ja on kiva lueskella toisen samassa tilanteessa olevan arjesta :)

T:Kaisu

noonu kirjoitti...

Minä en ole itseasiassa tiennyt, että Lili on tytön nimi. :P Mies on joskus tuota sillä nimellä kutsunut, joten otin nimen täällä käyttöön, koska en viitsi oikealla nimellä puhua. :) Harvemmin tuolla nimellä kuitenkaan kotona puhutaan.

Kiva, jos tykkäät lukea! Yritän taas vähän kunnostautua ja päivitellä blogia hieman useammin.