30. joulukuuta 2010

Välipäiviä

Pientä joulutaukoa pukannut tänne. En ole jaksanut mitään kirjoittaa, enkä ole keksinyt mitään, mistä kirjoittaisin. Enkä mä oikein tiedä vieläkään.


Joulu oli ja meni. Pojat sai ison pinon paketteja, oikeastaan melkein liikaakin.. Mutta lahjat oli kyllä hyviä, Lilikin sai sellaisia pitkäaikaisia leluja (parkkitalo, Brion junarata), joista riittää iloa takuulla pitkäksi aikaa. Lilin mielestä paras lahja oli varmaankin puhuva Lauri kilpa-auto. :D

Kirjoja tuli myös useampi kappale, mistä minä ainakin tykkään! Tykkään lukea pojille (tai lähinnä vaan Lilille vielä tässä vaiheessa), ja onhan noita kirjoja kertynytkin meille jo aika hyvin.

Lahjakasojen vuoksi olikin sitten pakko käydä läpi Lilin lelukorit, ja sieltä lensikin kaksi muovikassillista rikkinäisiä leluja roskiin.. Nyt on taas tilaa uusille leluille! Kävin myös ostamassa pari koria lisää, että sain leluja siistimpään järjestykseen. Ylös kaapin hyllylle nostin osan leluista, jotta saa vähän vaihtelua, eikä aina samat lelut pyöri niissä koreissa, jos niillä ei edes koskaan leikitä.


Omista lahjoista minun sydäntä lämmitti ehkä eniten nämä. "Pikkusisko" oli värkännyt mulle lapaset omin pikku kätösin. Siis VAU! Mä en osaa todellakaan neuloa mitään, joten nää on ihanat. Mä en käsitä, miten joku osaa. :D


Katsokaa, huomaatteko? Petukka istuu! <3 Saattaa vielä kupsahtaa selälleen, mutta nyt istuu kyllä jo tosi taitavasti ja pitkiäkin aikoja leluja katsellen. Ei vaan osaa itse vielä mennä istumaan.

Ei kommentteja: